Ułamek przestrzeni

Zagubiona w przestrzeni, umieszczona gdzieś pomiędzy,jak pierwiastek. Czuje ,że spada na mnie odpowiedzialność,oczekiwania,ale nie wypełnia mnie.Powiedziałabym bardziej wybrakowuje.Pustka artystyczna dobija mnie i doprowadza do szału. Otchłań powoli i mozolnie wypełnia się czymś nowym. Czuje, że mam pomysł, teraz czas na realizacje.  Z barwnych przeżyć za dnia i w nocy, po błądzenie w ciemnościach, poszukiwanie koloru, próby uchwycenia chwili. Poukładane zdjęcia kontrastują z chaosem w mojej głowie.

Nadchodzi czas na nowe uczucie,bardzo przyjemne i odmienne,jest w tym coś niespodziewanego i nagłego. Stan różnorodny jak paleta barw,czas pokaże w jakie kolory będą na niej dominować. Jest to zdecydowanie piękne, dziękuje.

Widzimy się 13 października ,mam nadzieje na stworzenie czegoś wcześniej..

Wkrótce zwalą się tutaj dumy.
                               Tłumy?
                                               tak.

Wynoś się.

Skomentuj

